ASALET

Siyah asaleti ifade eder.Kristal boncuklar,sarı pullar, kızıma kolye oldu

5 yorum:

neduk dedi ki...

Kuzum, asaletine kurban olayım:))
Nasıl zor bir şey yapmışsın. O minik yuvarlaklar tek tek mi takılıyor.
Çok şık yine. Öptüm.
Bugün de oğluşunun yaş günüymüş. Öpüyor ve kutluyorum onu. Sevgiler.

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Ellerine sağlık Sibel ablam bereketin daim olsun.

Kolyekolik dedi ki...

çok şık olmuuuşş.. ben artık toparlanmaktan kolye yapamıyorum :( ..ancak aralık sonu falan yeniden başlarım galiba.. o zamana kadar seninkilere bakıp bakıp iç geçiricem :))

ŞANSLI dedi ki...

Gerçekten çok asil olmuş.İsimlere bitiyorum canım.Koyduğun isim bakış açısınıda değiştiriyor.
Sevgiler:)

LUCY dedi ki...

Guauuuuuuuuuu, que elegante....me encanta estos diseños....son preciosos