YILDIZ

Tatlısu incileri,taşlı yıldızlar,bu ara  bir kaç inci daha çalıştım.

15 yorum:

Ekrem dedi ki...

takılarla aram olmamasına rağmen, google buzz da rastladığım fotoğraftan yola çıkarak, karşıma çıkan bu çalışmalar çok güzel duruyor. çalışmalarınızda başarılar dilerim.

Kolyekolik dedi ki...

Çok şık çoooook :)

Nedret dedi ki...

Gelin takısı olmuş bu. Çok zarif. Öptüm.

Atolyekedi dedi ki...

Çook şık olmuş, ellerinize sağlık.

Enma dedi ki...

Monísimo y fino. Una belleza.

LUCY dedi ki...

Muy elegante...

noyumberry dedi ki...

Canım çok şık ve zarif olmuş:)
İncinin yeri her zaman bir başka
Ellerine sağlık..Sevgiyle kal..

sibel dedi ki...

arkadaşlar oğlumun sınavları bitti artık pc bana kaldı .hepinize çok teşekkürler

Bucanni dedi ki...

Canım benim iyi dileklerin için çok teşekkür ederim. Yıldızı çok sevdim, hem kendisini hem adını. Ablamın ismi de yıldız :) çok öpüyorum canım.

Stil Direktoru dedi ki...

BU YILDIZ VE İNCİLER GİBİ HAYATINDA HEP PARLAK OLSUN GÜZEL KALPLİ ABLAM :)

***tasanart*** dedi ki...

Bloğuma ziyaretleriniz beniçok mutlu ediyor.Takılarınıza bayılıyorum ve izliyorum sizi blog listeme yazdım sizde blog listenize beni eklerseniz çok sevinirim.İncileriniz rüya gibi olmuş.ellerinize sağlık.

Unknown dedi ki...

Sevgili Sibel hanım, çok zarif asimetrik görüntüsü ise harika olmuş ellerinize emeğinize sağlık.Sevgiyle kalın...

Heike dedi ki...

very beautiful
LG Heike

Yeşim dedi ki...

Müthiş bir kolye olmuş. Harikasın ablacığım.

YETENEK-SİZİN dedi ki...

Kesinlikle incili kolyeler muhteşem oluyor, bide şık bir akşam için güzel boyun süsler