ATEŞ

Mercanı değişik bir şekilde dizayn ettim.

20 yorum:

Haydins dedi ki...

Çok hoş olmuş :)

serpil dedi ki...

Galiba şu ana kadar yaptıklarınızdan en çok bunu beğendim ben Sibel hanımcığım.. Aşık oldum desem yeri var..Ellerinize sağlık.NEFİSSSSS:)

sibel dedi ki...

teşekkürler arkadaşlar

omes dedi ki...

çok şık bir kolye olmuş sibel hanım....elleriniz dert görmesin:)

neduk dedi ki...

Vallahi çok şahane. Çok modern olmuş.Elceğizine sağlık. Belim düzeldi epeyce merak etme. Öptüm.

OMES dedi ki...

şık bir kolye olmuş sibel hanım....elleriniz dert görmesin:)

Kolyekolik dedi ki...

gerçekten çok farklı ve çok şık olmuş..

Perlentick@koeln.de dedi ki...

Very wonderful!!!

Noyumberry dedi ki...

Sibelcim:)ateş çok hoş ve değişik bir model olmuş ellerine sağlık..çok beğendim..zaten kırmızıya bayılırım.sevgiler..

ChunLi Beauty dedi ki...

şahane olmuş!! ellerinize saglık :)

sibel dedi ki...

teşekkürler ..

Evimin İncileri Belgin dedi ki...

Sevgili Sibel hanım, Muhteşem olmuş ellerinize emeğinize sağlık.

Güzel bir hafta geçirmeniz dileğiyle sevgiyle kalın...

trillian dedi ki...

Hey, this is a very nice chain, you've made. Greetings from glizzeria! Thank you for your comments.

trillian dedi ki...

What a nice chain! Greetings form glizzeria. Thank you for your comments. cu - trillian

ŞANSLI dedi ki...

Dostlar sağolsun Sibel'cim.
Bu çalışmanda çok güzel olmuş.
Adı üzerinde Ateş gibi.
Bereketli satışlar olsun.
Sevgiler:)

Bucanni dedi ki...

Çook güzel...

BirSen dedi ki...

Bu kolyen cok ho$ ve farkli olmu$ Sibelcim...

YETENEK-SİZİN dedi ki...

şahane, bu tasarımın harika olmuş abla, çok özgün ve yaratıcı...

Miss Val's Creations dedi ki...

I love this design!

Tündrüs (Jákóiné Klárik Tünde) dedi ki...

That's a very good idea, looks great!!!