BLOG ÖDÜLÜM

Sevgili atolye kedi bu ödüle beni layık gördüğün için çok teşekkürler. http://atolye-kedi.blogspot.com
Bu ödüllendirme işi çok zor.Arkadaşlar hepinizin el işleri okadar harikaki içinizden şu kişiye  demek haksızlık gibi geliyor ben bu ödülü herkesle paylaşmak istiyorum.AMA İLLEDE 7 KİŞİYSE....
1-Sibelin hobi dünyası
2-birsen
3-şanslı
4-akşam menüsü
5-yetenek sizin
6-kolyekolik
7-bizimgibiler
Bu arkadaşlarıma gönderiyorum.
Hakkımdaki 7 ilginç şey
1-Boncuk gördümmü dayanamıyorum,alıyorum,nerdeyse boncukcuların devamlı elamanı oldum.
2-Çocukları deli gibi seviyorum,kirli,sümüklü hiç farketmez.
3-Geceleri 4 ten aşşağı yatmıyorum.
5-En yakın arkadaşım kardeşimdir,onsuz nefes alamam.
6-Ne sıkıntım olursa olsun hiç dışarıya belli etmem,kendi içimde yaşarım.Herkes beni,dertsiz ,sıkıntısız zanneder.
7-Herkesi mutlu etmek için elimden geleni yaparım.Sıkıntısı olan beni arar.

5 yorum:

AtolyeKedi dedi ki...

Çok teşekkür ederim. Ne tatlı bir insansınız tanışmak isterdim

ŞANSLI dedi ki...

Canım benim çok teşekkür ederim.Senide ayrıca tebrik ederim.
Sevgiler...

Bizim Gibiler dedi ki...

Çok teşekkürler, seve seve aldım ödülümü:))

BirSen dedi ki...

canim benim cok te$ekkür ederim beni bu ödüle layik gördügün icin.:)

casminella dedi ki...

Ödül için tebrikler...

Herkesi mutlu etmek için elinden geleni yapıyorsun da onlar yeri geldiğinde senin için bir şey yapıyor mu?!!!!!!!