sevgili estergon yeşil mimlemiş beni

7 maddede kendimi anlatmam gerekiyormuş.
1-Hayatta her şeyi pozitif görmeye çalışırım.Eşimi kaybettiğim zaman bile rabbime onunla 22 sene bir arada yaşama şansını bahşettiği için şükrettim.
2-iki yavrum var,onların eve girerken yüzlerini azcık asık görsem onları üzenleri parçalamak gelir içimden.
3-İnsanların başarabildikleri şeyleri ,başarabileceğimi düşünür,başarmak için var gücümle gayret sarf ederim.Başaranların benden fazla kuyruğu ve kulağı olmadığına inanırım.azimliyim yani..
4-Herkesin 112 acil servisiyim kimin ihtiyacı olursa bana,anında dibinde bitiveririm..
5- Yanımda çalışan arkadaşlarımın da birer insan olduklarını hiç bir zaman unutmam her dertleriyle ilgilenir,dertlerine elimden geldiğince derman olmaya çalışırım.
6-Geceleri herkesi yatırdıktan sonra,boncuklarımı elime alır,günün stresinden kurtulmaya çalışırım,o boncukların dili olsa.. onlar benim hayatımı özetler diye düşünürüm.                     
7-   Çocuklarım , yeğenlerim,ailemin bütün fertleri hayatımın odak noktasıdır,onlar için her fedakarlığı seve seve yaparım..yeğenlerim dediğim hem eşimin yeğenleri ,
 hem kendi yeğenlerimdir hiç bir zaman ayrım yapmam hepsini çoook severim
Herhalde biraz kendimi anlatabildim sanıyorum sevgiler...

2 yorum:

Hayattan Azıcık dedi ki...

Yüzünden belli zaten nasıl biri olduğun :) seni tanıdığıma çok sevindim.

casminella dedi ki...

Allah çocuklarınızı size bağışlasın, sizi tanımak güzel...