Bu kolyemi cam boncuklar,doğal taşlar ve kahve rengi metal aparatlarla oluşturdum.

15 yorum:

noyumberry dedi ki...

takılarınız birbirinden güzel oluyor..Sanırım,takıyapmak günün
bütün stresini üzerimizden alıyor..

Adsız dedi ki...

çok güzel olmuş...ellerine sağlık...sevgiler...

serpil dedi ki...

Çok güzel olmuş .. Tüm yaptıklarınızı büyütüp iyice bakıyorum, çok zevk veren renkler ve şekiller var..sevgiler :)

sibel dedi ki...

noyumberry evet takı yapmak çok zevk veriyor.Ben sekiz sene önce eşimi akciğer kanserinden kaybettim.hiç eli boş durmayan ben üç sene elime hiç elişi almadan oturdum.Dahasonra bir gün yüncüye gidim ve boncukları gördüm.SİLKELENMEĞE KARAR VERDİM BAŞLAYIŞ O BAŞLAYIŞ .Ah o boncukların bir dili olsa görenlere neler anlatır...

sibel dedi ki...

gydrcığım teşekkürler.

sibel dedi ki...

serpilcim sağol şevk veriyorsun.

noyumberry dedi ki...

başınız sağolsun sizin adınıza çok üzüldüm..ama aramıza dönüp elişlerini sergilemene çok sevindim..maalesef yaşam çok acımasız..

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Emeğine demiş canım.
Sevgiler...

sibel dedi ki...

maalesef öyle noyumberryciğim .İnsanın aklına gelmeyen başına geliyor.

sibel dedi ki...

şanslıcım sağol sevgiler.

3prenses dedi ki...

of of bu çok güzel.hayran kaldım resmen

sibel dedi ki...

sağol 3 prensesim .kusura bakma internetim çöktü anca dönebildim.

ufuk-aysaatleri dedi ki...

Sibel'ciğim, muhteşem şeyler yapmışsın. Bayıldım. Çok emekli ama çok da şık olmuşlar. Çok özel modeller bunlar. Ellerine sağlık....

Unknown dedi ki...

Merhabalar,,,, Ben de bu kolyeye bayildim... Belki bir gün ben size pasta yaparim, siz de bana kolye.... Neden olmasinnnn?
Sevgilerimle,

sibel dedi ki...

ufukcuğum sağol uğraştırıcı şeyler yapmayı seviyorum.
münster inşallah öyle olur.sevgiler